Není každá produktovka jako

Dekorativní lustr (2022)
Fotoaparát: Nikon D850, objektiv Nikkor 2,8/28
Použitá clona 20, čas expozice 1/320 sekundy, ISO 8000

NENÍ KAŽDÁ PRODUKTOVKA JAKO PRODUKTOVKA

Produktová fotografie je v dnešní době velmi žádaná a potřebná. Internetové stránky, tištěné katalogy, to vše vyžaduje kvalitní fotografie zobrazující nabízené zboží. Tyto fotografie by měly být maximálně vypovídající, měly by zobrazovat daný produkt tak, jak skutečně vypadá a zároveň by měl na snímku působit dobře. Snímky produktů by měly potencionálního zákazníka pozitivně naladit a upoutat pozornost.

Obvyklá produktová fotografie zobrazuje objekt v obvykle přirozené pozici. Kupříkladu lustr by měl být prezentován z přímého pohledu či při pohledu mírně odspodu, nezkreslený. Je však vhodné vytvořit i snímky v zajímavých, neobvyklých kompozicích. Takové, které zdůrazní určité výrazné prvky produktu.

Tato fotografie mimořádně krásného a dekorativního lustru jej sice zobrazuje z pohledu, který většinou není obvyklý, když je lustr zavěšen v místnosti. Ukazuje však krásnou a precizní práci vyhotovení tohoto svítidla. I takové snímky podporují účinným způsobem daný produkt. Zároveň zákazník nemůže říci, že na snímku bylo něco jiného než to, co si zakoupil.