jak vrátit zboží

Pokud zboží vybalíte a zjistíte, že to není ono, můžete odstoupit od smlouvy do 14 dní a zboží vrátit. Předpokládám, že není důvod před rozhodnutím vyhodit originál obaly a pak zboží vracet. Ne že by obal byl podmínkou k vrácení zboží, nutno vzít ale v úvahu, že se jedná o svítidla, převážně se skleněnými a textilními díly a málokomu se bez originál obalu povede zboží zabalit tak, aby se při zpáteční cestě nepoškodilo.

Pokud se teprve chcete rozhodovat, doporučuji si vyfotit před samotným vyjmutím ze všech obalů, jak to tam bylo poskládané a čím vypodložené. Při vracených výrobcích se stává poměrně často, že kovy se dotýkají s jinými kovy a ty vibracemi škrábou povrch, nebo těžké podstavce narazí do jiných kovových částí a tím se deformují. Skla rozbíjí. A pak je to opravdu velmi sporné, jak moc pečlivě to bylo baleno. Pokud si nejste jistí, určitě mě kontaktujte a já vás navedu. Každý den vybalíme a zabalíme spousty svítidel a mohu znát vychytávku, na co si dát pozor.

Kurýři to různě skládají na sebe v autě, nakládají a vykládají z auta a jede to a přepravních pásech. Co bylo nahoře už je dole a uvnitř se to chová jako v pračce. S tím je potřeba počítat.

Pokud chcete zboží vrátit, mějte, prosím, na paměti, že v tom není nic osobního. Nejsem zklamaná, nezlobím se a ani nebudu nikomu ztěžovat takové rozhodnutí. Mám ale velký zájem, aby to proběhlo korektně z obou stran. Poznám pečlivou ruku, která také má zájem, aby se výrobek v pořádku dostal tam, kam má a mohl se dál prodat. Vážím si takových lidí a mají dveře u nás vždy otevřeny.

Do balíku mi dejte zaslanou fakturu nebo dopis. Abych věděla na první pohled, od koho to je a s kým to mám řešit. Pokud jste hradili předem na účet nebo dobírkou, potřebuji písemně číslo účtu, kam peníze poukázat. Pokud jste platili předem on-line kartou, posíláme zpět přes kartu.

Níže jsou informace z obchodních podmínek, co by se mohly hodit. Pokud jste spotřebitel, tedy nakupujete bez IČO, pak jste Odběratel 1.


Prodávající umožňuje Odběratelovi 1, odstoupit od smlouvy do 14dnů od převzetí zboží. Do této lhůty jsou počítány i nepracovní dny. Do této lhůty nemusí být zboží odesláno zpět prodávajícímu.

Odběratel 1 splní podmínku, pokud svůj úmysl k odstoupení od smlouvy oznámí volným textem písemně prodávajícímu na email info@dagmar-touskova.cz a to včetně čísla objednávky nebo faktury nebo písemně poštou na Dagmar Toušková, Košice 24, 285 04 Uhlířské Janovice. V textu Odběratel 1 uvede výslovně, že se jedná o odstoupení z kupní smlouvy do 14dnů. Poté je Odběratel 1povinen zabalit zboží k přepravě tak, aby nedošlo k poškození, prodávající doporučuje pořídit před odesláním zboží fotografii pro případné řízení s dopravcem. Náklady spojené s vrácením jdou výhradně na vrub Odběratele 1.

Prodávající může po dohodě s Odběratelem 1 nechat vyzvednout kurýrem od kupujícího zboží, které chce Odběratel 1 vrátit. Náklady na vrácení nese Odběratel 1, za tuto službu je účtován poplatek 190CZK za 1balík. Odběratel 1 sám posoudí, zda je tato cena pro něj výhodná. O tuto částku je pak snížena suma za vrácený výrobek.

Prodávající může uznat odstoupení od kupní smlouvy, pokud je mu doručeno zboží nepoškozené bez známek užívání, kompletní včetně všech příslušenství a případných dárků. Prodávající je oprávněn, pokud bude muset zboží uvést do prodejného stavu, účtovat vícenáklady. Výši vícenákladů si uplatní z částky, kterou požaduje Odběratel 1 k vrácení a Odběratel 1 souhlasí.

Prodávající se zavazuje uhradit částku vyplývající z odstoupení od kupní smlouvy na účet Odběratele 1 nejpozději do 30 dnů od obdržení zboží.

Odstoupení od kupní smlouvy není umožněno Odběrateli 2.